We shall overcome

Jag har fått ett par meddelanden från läsare som undrar var ”lejonbiffen” kommer från, och om jag inte är för hård mot Victor Leijonhufvud – gillar jag inte honom?. Jag kan lugna er alla med att säga att Victor är väl införstådd med den skämtsamt hårda tonen. Faktum är att han och hans Gameplay-sidekick Christer Engström är kända för att ha den kanske hårdaste tonen i branschen. Och dom är aldrig sena med att driva med sig själva. Jag hjälper bara till! Och jo, självklart gillar jag Victor.

Angående föregående inlägg kan jag väl tillägga att jag inte har något personligt emot Petter Hegevall heller. Jag har bara haft nöjet att prata med honom en gång (för ganska precis ett år sedan), och då var han väldigt sansad och trevlig. Huruvida han gillar det hårt eller inte har jag ingen aning om, men han gillar ju MMA (om än lite mer än jag) så det räknar jag nästan med. Om så inte är fallet har han en (vänlig!) armbar innestående till nästa gång vi ses.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0