Sist när det gäller

Ola på Att skriva om spel-bloggen postade en nyhet om att PC Gamers chefredaktör inte riktigt kommit överens med förlaget och helt sonika slutat. Det här var ju inte igår, snarare typ tre veckor sedan. Men jag är inte sämre, jag har nämligen hittat en nyhet om är mer än dubbelt så gammal: Emil Kraftling, tidigare i allra högsta grad verksam på PC Gamer, har också lämnat tidningen! Emil har ju, som synes av länken, hittat sig ett jobb på Avalanche och det lär ju därför knappast finnas några samband mellan de båda avdroppandena. Eller? Lycka till på "nya" jobbet!

Kommentarer
Postat av: Emil K

Nej det finns inget samband :) Och tekniskt sett "droppade" jag ju framförallt för ett och ett halvt år sedan, när jag började plugga och Tveskägge tog över. Finns det något samband med _det_ avhoppet och Björlins avslut? Mmm mmm, det kan man fundera på... *the plot thickens*

Tack iaf, och hoppas att du får du vet vad. Det vore spot-on.

2008-03-13 @ 10:49:34
Postat av: MGill

Haha, ja otroligt spännande att försöka nysta i vad som händer i spelpressens övre sfär!

Tack för senast, det var väldigt trevligt att träffas. Och tack, jag tar det som en stor komplimang :)

2008-03-13 @ 11:11:09
URL: http://miko.blogg.se
Postat av: Tompa Tveskägg

Nu känner sig petmoster Petersson nödgad att inflika, att Emil faktiskt heller inte slutat, lämnat tidningene ller droppat ur/av/bort. Han plitar fortfarande för oss, om än valda delar. :)

/Smuttar på en dubbel latte

Ps: tack för senast Herr Gill (och Emil, men du får nöja dig med din egen blogg). Det, och du förstås, var trevligt/-g. Ds.

2008-03-17 @ 13:49:15
Postat av: MGill

En man på insidan, jo jag tackar jag!

2008-03-20 @ 12:36:56
URL: http://miko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0