Världens svåraste fråga

UNT:s mest spelpeppade praktikant ringde upp mej igår för en "Hallå där"-grej inför dagens spelsida. Jag känner mej sällan särskilt bekväm på den där sidan blocket och pennan och det blir inte lättare när frågorna handlar om vilket mitt favoritspel är eller vilket spel jag ser mest fram emot. PES och Skate samt GTA4 och MGS4 blev mitt svar igår. Jag ångrade mej sekunden efter att jag sagt det. Vagrant Story och Half-Life 2 kanske hade varit bättre svar. Eller Shadow of the Colossus och Civilization. Left 4 dead och Noitu Love 2. Eller kanske Heav Rain och Mirrors Edge. Fyfan, det går ju inte att svara på sånna frågor.

Kommentarer
Postat av: Emil

Man får svara per genre helt enkelt. Här kommer de rätta svaren:

RPG: Baldur's Gate II
RTS: C&C: Red Alert
TBS: Civilization II
FPS: Half-Life
Taktisk shooter: Hidden & Dangerous 2
Action: Mafia
Sneak'Em-Up: Thief II
Actionäventyr: Outcast
Äventyr: Grim Fandango
All of the above: Deus Ex

2008-04-03 @ 09:56:58
URL: http://www.fz.se/bloggar/poncho/
Postat av: Jimmy

"Vagrant Story"! Fuckin' A!

2008-04-03 @ 11:12:24
Postat av: MGill

Så jävla typiskt er att komma här och ha alla svar! Skämmes.

2008-04-03 @ 13:24:41
URL: http://miko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0