Spelhöst, nystart och radiovågor



Så där, då tar vi tag i hösten/kragen.

Vill man lyssna på mej när jag pratar om spel kan man ratta in P4 Västerbotten var tredje torsdag, där kommer jag nämligen höras i morgonprogrammet Espresso. Idag var höstpremiären och jag pratade om hösttrender och ett par av de spel jag tycker man ska hålla ögonen på när löven börjar falla och man tvingas in framför tv:n av regn och rusk.

Vill man följa mej på Twitter går man hit. Vill man läsa min recension av Trials HD gör man det här. Vill man följa en av Sveriges mest spännande spelbloggar gör man det här.

Den här bloggen är härmed uppvaknad, inom kort väldans uppdaterad (och mycket snyggare).

Vill du ha en lite mer matig lista över höstens spel kan du kolla på Espressos hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0