Frilansonsdag: Pochémånn



Förutom att synas en del i bloggosfären spenderar jag också veckorna med att recensera en hel massa spel till ett par dagstidningar landet runt. Upsala Nya Tidning lägger upp alla recensioner jag (tillsammans med min käre Level7-kollega Erik Hansson) producerar. Jag vill ju så klart att mina båda bloggbesökare ska få chansen att läsa dessa med, så därför kommer jag i fortsättningen att länka till ett urval av de spelrecensioner som läggs upp (tyvärr hamnar krönikor och nyheter enbart i pappersupplagan).

Pokémon Platinum - 4/5

Singstar Svenska Hits - 3/5

Buzz - Svenska Genier - 3/5

Notera också att man kan få texterna upplästa för sig. Talsyntesen är helt okej (och här låtsas jag alltså att jag har koll på dagens talsyntesutbud), även om vissa ord blir lite märkligt uttalade. Pochémånn, till exempel.

Kommentarer
Postat av: Jonas Högberg

Stor humor, den där text-uppläsaren. Poschemon?

Postat av: MGill

Tänk vad jobbigt att alltid behöva ha den där på när man ska läsa något...

2009-05-14 @ 12:42:28
URL: http://miko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0