Något för veckoändan

Jag har inte för avsikt att agera reklamskylt, men i konsumtionsupplysningens tecken kommer det hända att jag måste tipsa om aktuella affärer av särskilt god sort. Nu är ett sådant tillfälle. Indienätverken buzzar lite extra den här helgen och för er som varken har en Playstation 3 att spela Flower på, en Xbox 360 att spela The Lost and Damned på eller kontakterna att spela ett "illa optimerat Empire: Total War" (som hälso-/workout-tompa skulle sagt) är det dags att elda upp Steamkontona. Töm spargrisen, kolla den här länken, upptäck att erbjudandet var billigare än väntat, köp Greatest Indie Pack, stoppa tillbaka det som blir över i sagda finanssugga och njut av fem goda pärlor till riktigt budgetpris. En knapp nittiolapp kostar det att få Tron-RTS:et Multiwinia, finska cykelsadistliret Trials 2: SE, övervackra Gravitron 2 samt I-Fluid och Eets (de sista två spelen har jag alltså inte haft möjlighet att testa - men övriga tre är bara de väl värda växelpengen).


Varje gång jag försöker prata samtidigt som jag ser Gravitron 2 låter det bara som gurgelljud. Prova själv!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har just nu en spraydate-banner under din fina bloggpost. Dags att flytta?

2009-02-21 @ 07:55:40
URL: http://milkbartoilet.se
Postat av: MGill

Ja okej jag är en reklamskylt. Jag vill inget hellre än att flytta, det vet du :)

2009-02-21 @ 07:58:46
URL: http://miko.blogg.se/
Postat av: Tompa Tveskägg

Vafalls?! Här missar man ju typ tre av ens 15 minuter bara för man är blogg-AFK i några dagar. Illa. Om "hälso/workout-Tompa" är jag bockar jag och bugar för att den myten florerar. Åsyftades någon annan kan du hålla det för dig själv. :)

2009-02-26 @ 10:48:10
Postat av: MGill

Det är all you skägg!

2009-02-26 @ 11:49:18
URL: http://miko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0