Weblollen

Vad jag kan minnas har jag bara beställt grejer från Webhallen en gång, typ ett minneskort eller något liknande, men jag brukar ändå kolla sidan lite då och då. Om inte annat så för att hitta små underligheter som det här. Det är inte någon isolerad händelse dock, det finns någon lite tomte på företaget som lägger (medvetet?) ut små påskägg (eller är det harar som lägger ut ägg?) lite här och där. Eller vad sägs om Webhallens Seal of approval-text för kommande Age of Conan?

Bästa spelet alla kategorier. Innehåller Conan, björnkalsonger och yppiga kvinnfolk.

Jag säger då det...

(Tack till Roo för tipset!)

Kommentarer
Postat av: Zander

Gill, Gill, Gill, ständigt denna Gill. Nu kan man inte ens få avnjuta en bakpotatis till Correns Fredags-bilaga utan att det ska vara massa spelrecensioner signerade Gill.
Ska det vara så, ska det det?
Ett enda stort Gill-gissel vad man än försöker läsa.
Nu har jag anmält detta till EG-domstolen (jag tänker då inte börja säga EU för att alla andra gör det) så de kan stoppa denna explosionsartade utveckling mot ett Gillskt monopol.

/Vän av ordning

2008-03-04 @ 17:14:36
Postat av: mGILL

Gilla läget broder (för satan David, jag har ju skrivit för fredagsbilagan sen starten!)!

2008-03-04 @ 17:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0