Räkna får?

Jag vet inte hur det är med androiderna, men jag drömmer fan bara om elektriska får nu för tiden.

Jag inser naturligtvis ironin i att killen som spelar tv-spel hela dagarna väljer "matte" när han ska blogga om vad som är coolt (säger man coolt fortfarande?). Hur stereotyp kan man vara liksom? Men anyways, tillbaka till spåret.

Har du sett Pi? Primer? Bra, då vet du vad vi snackar om här (och ja, drum'n'bass och numerologi är också coolt). I princip det enda jag hunnit med den senaste veckan är (förutom att pressa en extra stor artikel till nästa SP) att kika på min nya skärmsläckare. Min kontorskollega (visst Daniel? nångång?) tipsade mej nyligen om Electric Sheep - ett projekt som tydligen varit igång i en hel massa år redan - som är en skärmsläckare med ögonbedövande vackra fraktaler (närmare bestämt fraktalflammor(?) - fractal flames). Antingen tankar man skärmsläckaren och ett par megapacks och bara konsumerar, eller så är man med och skapar själv. Hypnotiserande snyggt. Man skulle haft högupplösta versioner till tvn bara, det hade kunnat bli precis hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: Tommy Preger

Indiespelstips till matteintresserade gamers.

Blocksum:
http://infotech.rim.zenno.info/products/blocksum/en/
(om det inte funkar måste du säkert installera .NET Framework)

Okej. Det är lågstadiematte snarare än vacker, abstrakt och filosofisk matte. Men ändå! Sjukt bra pusselspel i alla fall.

2008-03-20 @ 14:03:15
URL: http://pk-gardet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0