Klockmännen

Jag litar på Zack Snyder. Om mitt barn var en serietidning och Zack ville göra film på den så skulle jag tacka ja utan att blinka. Jag menar jag skulle låta Terry Gilliam göra det också, men jag skulle vara betydligt bekvämare med att låta Zack hållar i tåtarna. Jag skulle se det som en ära att få stå med i eftertexterna. Men så är ju inte jag ett galet grottmanstajlat brittiskt geni som inte bara nöjer sig med att tyst fundera över hur en trekant mellan Alice (från Alice i underlandet), Dorothy (Wizard of Oz) och Wendy (Peter Pan) skulle se ut.

I alla fall så har ju Zack jobbat med att översätta Alan Moores The Watchmen, en av tidernas bästa grafiska noveller, till vita duken. Det har läckt lite konceptbilder tidigare, men nu firar man att filmen bara är ett år bort med att släppa bilder på några av karaktärerna. Det ser så jävla coolt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0