TV-foton

En gång för sisådär en 17-18 år sedan ringde en av mammas vänner upp och undrade om hon kunde få prata med någon av mina föräldrar. Jag minns inte exakt hur samtalet gick, men jag vet att hon vid ett tillfälle frågade vad jag gjorde. Jag sa att jag var sur för att jag inte fick se på tv. Hon undrade om det inte fanns något annat jag kunde göra. Jag sa att jag läste Röster i radio-tv (en gammal tv-guide). Morsans polare tyckte det var det roligaste skämt hon hört, men det var faktiskt sant. När jag inte fick se på tv tog jag tillfället i akt att planera mitt framtida tittande. Ganska ofta kan jag tycka att det är så, roligare med indirekt tv-tittande. Se bara på Mike Sacks "Photos of TV"-sida. Garanterat roligare att se på än att faktiskt plåga sig igenom alla de där programmen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0