Min bästa vän i vintermörkret

Jag spenderade ett par dagar i förra veckan med att vara förkyld. Feberfrossa och ont i alla muskler. Som tur var jobbade jag med Professor Layton and the Curious Village - ett äventyr-/pusselspel med massor av myspysig atmosfär. Med en fleecefilt om benen, en kopp turkiskt äppelte i ena handen och Layton i andra var det lätt att glömma bort alla sorger, bekymmer och besvär. Det gjorde inte ens något att jag fick för mej att vakna mitt i natten och vara tvärpigg - natten till lördag loggade jag tre timmar tändstickspussel (och sen sov jag två timmar innan jag klev upp med dottern). Recensionen skrevs i feberrus och blev lite småflummig, men jag kan så klart fortfarande stå för vad den säger (och betyget 4/5).

När jag surfade lite på de två kommande delarna hittade jag en bild som gjorde mej alldeles varm (fast nu är jag frisk, så det var varm på ett betydligt bättre sätt). London i en steampunkig framtidsversion. Har ni sett något så bedårande? Alla förkylda minnen till trots så längtar jag redan.

112728-52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0