Gör om, gör rätt

Level7-Erik tipsar om en Webhallen-anställds inför-GTA4-blogg. Folk köar redan 20 dagar innan spelet släpps. Mina pengar är på att dom inte pallar så många minusgradiga nätter till och inser att man faktiskt inte ska köa för ett GTA-spel (alternativet är väl att dom får betalt av Webhallen för att köa - det stinker viral marketing!). Okej om man gör det till World of Warcraft eller Final Fantasy, kanske svidar upp i egenknypplad ringbrynja och peruk med ståltrådsförstärkta lugg - men GTA? Bakläxa killar.

Kommentarer
Postat av: David

Första 10 i 360- respektive PS3-kön får köpa en bundle med konsol och spel för 1 krona. Skulle tro att det är det som lockar. Men att köa 20 dagar i minusgrader för ett värde av max 5000 känns väl mastigt.

2008-04-11 @ 09:29:56
Postat av: MGill

Jo, timlönen för den dealen är kanske inte jättehög. Som nån skrev skulle man ju kunna fråga sej vad arbetsförmedlingen gillar det där med ;)

2008-04-11 @ 10:13:41
Postat av: David

Man kan även fråga sig hur mycket en köare lägger ut på mat och kötillbehör under perioden. Då har du en ännu sämre timlön, och det utan risktilläg, vilket jag tänker ha innan jag sover på gatan med en halv millimeter tyg mellan mig och stockholm.

2008-04-11 @ 13:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0