När verkligheten... del 2

Här är AC-130-uppdraget från Call of Duty 4, "Death from Above".


Kommentarer
Postat av: Naseer

Scenen är faktiskt obehagligt nära verklighetens. Jag har ännu inte spelat CoD4 (vet inte om jag vill efter det här), men obehagskänslorna är påtagliga ändå.

Och sen att det poängteras att kyrkan inte får röras ger ju ännu en dimension på det hela.

2007-11-14 @ 21:55:04
URL: http://tmn.nu/blog
Postat av: MGill

Jo det känns som mer än en tillfällighet när man i spelet inte får bomba kyrkan samtidigt som man i verkligheten inte har några problem med att blåsa ut moskéer.

Jag vet inte om rekommendera dej att spela det, just på grund av det här, men samtidigt är det ett helt fantastiskt bra multi-fps. Jag kan inte sluta spela det. Men det blir nog inget andra varv i singleplayer...

2007-11-15 @ 10:33:19
Postat av: Oliver

Fan vad hemskt egentligen. TÄnkte inte på det här innan men nu mår man nästan lite illa .

2007-11-16 @ 07:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0