Nakenchock

Jag har inte riktigt vant mej vid att när som helst på dygnet (nåja, de få tillfällen dom kör musik) kunna se vänner dansa runt i bar överkropp på MTV. Jag blir liksom lika förvånad varje gång. Vi snackar nakenmusikerna i Addeboy vs Cliff, som ju fixat sitt andra beat till svensk hiphops hetaste bubblare Adam Tensta med låten My Cool. All cred till Adam och hans producent som har mod och smak att plocka upp annorlunda beats, men grejen är ju att det är det är Hans-Olovs och Epistemologens hantverk som lyfter hela skiten. Jag hoppas verkligen killarna brejkar ordentligt när dom får ut skivan dom jobbar på nu. Det förtjänar dom fan.

Adam Tensta - My Cool


För alla som tvivlar på killarnas musikaliska geni:
Addeboy vs Cliff - Låtskiss


(och ja, jag provar milkbartoilets teori om att nakna ord genererar besökare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0