Fri... tid?

Efter att i princip helt saknat tid då jag bara kunnat lägga alla måsten åt sidan och slappna av, och istället "hela tiden" jag inte jobbar känna mej dålig för att jag har saker att göra, har jag nu fått semester. Sista raden till nästa SP är skriven och inskickad. Dagspressgrejerna har sommarlov. Jag uppdaterar inkorgarna (ja, jag gör det på det invecklade sättet), kollar brevinkastet och känner mej rastlös. Jag är ledig och det känns skitkonstigt. Med tanke på min bakgrund som soffpotatis, student och konsekvent sommarjobbsnejsägare (jag har jobbat tre somrar i hela mitt liv) blir det naturligtvis väldigt underligt.

Planen var att jag skulle spela igenom ett par titlarna i min skamhög. Dead Risings alla achievements skulle fixas. Det var innan min 360 gav upp. Jag försöker hitta peppen för att spela klart FF12, men det slutar bara med att jag nöter Metal Slug-antologin istället (vilket väl iofs inte är något dåligt). Chrono Trigger finns på min PSP och ser alldeles bedårande ut, men jag orkar inte riktigt.

Det ordnar sig säkert när jag börjar vänja kroppen vid friheten. Under tiden ska jag försöka introducera en daglig discgolf-runda, det blir nice.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Mm.. känner igen den känslan. När man är swamped med jobb så är man frustrerad pga det. Men när man inte har nåt att göra så börjar man efter någon dag att klättra på väggarna.

2007-06-27 @ 13:30:27
Postat av: Miko

Ruskiga lyxproblem egentligen :D

2007-06-27 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0