Kaos

Jag har världens motivationskris här och sitter bara och väntar på att jag ska inse hur mycket skit jag egentligen har att göra. Helt omöjligt att ta tag i något vettigt, istället sitter jag bara o läser och spelar helt fel saker. Jag har lämning på ett par saker på måndag som jag inte alls får något grepp om - men istället för att försöka göra något vettigt surfar jag trailers. Senast såg jag en från Disgaea 3 till ps3, som jag peppar på rätt hårt, men kom inte längre än ett par sekunder in innan jag helt tappade tråden. Anledningen var den japanska bengt magnusson-snubben som verkligen gör allt för att låta som att han dras med östvärldens tyngsta sake-röst. Efter det blev allt bara suddigt.

Jag länkar till HD-trailern, så man hör hans röst extra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0