Skärpning!

Jag måste se till att skärpa mej, måste ju få upp åtminstone 10 inlägg innan det här går ner.

En snabb genomgång vad som hänt sen sist:

Jag for till Irland för en jobbgrej. Det var alldeles för mycket transportsträckor (bo centralt om ni ska hänga i dublin, deras vägnät verkar helt jävla stört) och varje gång jag satt mej i en buss tog det tre timmar innan jag var framme. Sen var iofs radion rätt rolig att lyssna på och chaufförerna såg ut precis så som man förväntat sig. Som tur var hade jag min DS med och kunde multiplaya med Erik H från Level7 (som tillsammans med David Z från Level gjorde resan till en väldigt trevlig uppLevelse). Jag försökte ta seden dit jag kom och drack mina första två guinness nånsin, det gick oväntat bra. Jag var lite orolig för hur långt jag skulle få ta seden dock, men det visade sej att dom faktiskt visste vad en vegetarian var. Annars hade det förmodligen blivit en trekilos köttbit. Helt absurda portioner. Jag måste iaf öva mer på min talade engelska, låter förjävligt när jagär nervös.

M och K kom och hälsade på en snabbis, det var trevligt. Alldeles för kort bara.

Silentwhisper har blivit hackat så min toppbild försvunnit. Så nu ser sidan ännu värre ut. Planen är att strippa skiten totalt och bara göra den vit. Lite fegt kanske men vafan, jag har svårt nog att ta mej tid som det är. I alla fall så visar det sej att jag är en obotlig AIK:are. När jag lirade 42 All Time Classics mot Erik valde jag, helt omedvetet, en gnagare. Nu går SW ner och jag får en gulsvart sida. Grymt (om gnaget missar guldet med två poäng blir jag galen arnefjord, kom ihåg det).

Kommer inte ihåg mer... jag har så jävla dåligt minne. Det var därför jag startade bloggen. Smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0