Dagen så här långt...

Svar från Ulf Mossberg.

Radiosnack om indiespel i P4 Västerbotten.

Angripen av en farbror som trodde att jag bedrev någon slags spaning (och "inte kunde fatta hur någon kunde sjunka så lågt") när jag var ute på vårpromenad från gymmet.

Upptäckte den andra spelmusikaliska guldsäcken på lika många dagar: Ocarina of Rhyme (med tex Aesop, Clipse, Doom och Dre).
(Gårdagens upptäckt vad Ghostface och Dooms fantastiskt fina Chinatown Wars-intro).

Och klockan är knappt två. Fortsätter det så här kan det bli hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: Tommy Preger

Haha. Kul att du sprider indiegospeln. Märkligt med Tetris-avstickaren där :D

2009-03-17 @ 21:57:06
Postat av: MGill

Jag gör vad jag kan! :)



(och ja, tetrisgrejen var en god bonus)

2009-03-17 @ 23:14:47
URL: http://miko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0