Tecken på att du har tråkigt: Anagram

Vad är väl roligare än att spendera den sena timmen men en anagrammakare? Inte mycket kan jag säga. Vi har väl alla hört historierna om de där vilda högdjursfesterna som urartat i finurligt ordtrollande. Jepp. Lite mer oväntat är väl att det faktiskt går att hitta någon slags universalsanning i de omkastade bokstäverna. Se bara:

Nintendo Wii: Din Nite I Own.
Kommentar: Ska gärna läsas med en vinylraspig baklängesröst. Bäst blir det om man föreställer sig att det är gamm-Yamauchi som träder fram ur badrumsspegeln och berättar om hur han äger din natt. Säg inte Jumpman tre gånger framför spegeln...

Playstation: Anal Spit Toy
Kommentar: Förmodligen tidernas äckligaste ord någonsin. Analspott. Bonuspoäng för "Satan Lip Toy" och freudianska "Saint Pay Lot".

Xbox 360: -
Kommentar: Microsoft har genomskådat allt och döpt sin konsol till en riktig anagramdödare. Å andra sidan blir ju Bill Gates "Beats Gill" så...

Kommentarer
Postat av: Jimmy

ANAL SPIT TOY!!! Det, min herre, är the true definition av ett gräv.

2008-05-23 @ 08:45:13
Postat av: MGill

CONFIRMED!

2008-05-23 @ 09:12:45
Postat av: Anonym

<3 anagram.



Vad sägs om dessa härligheter till spelanagram som jag lät lyssnarna klura på i ett avsnitt av Spelradion då!



As fick hem mer is

Hand omger skit

Subtil genre



Any guesses? ;P

2008-05-25 @ 07:17:52
Postat av: Naseer

Kingdom Hearts fick jag i alla fall fram.



Sen blir det klurigare.

2008-05-26 @ 17:08:41
URL: http://tmn.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0