Veckans rubriker

Efter en vecka med fullt upp på alla håll och kanter (dålig sömn, pissig kvartsfinal, massor med jobb och research inför mitt tveklöst största (och hemligaste) spelgig hittills) har bloggstackaren blivit väldigt lidande. Jag är medveten om det, och därför bjuder på jag en snabb recap över vad jag borde ha skrivit om.

* Båko har haft premiär. Jag tycker det ser spännande ut och hoppas få tillfälle att bidra.
* Ett av tidernas bästa multiplayerspel (och eftersom man inte kan skapa egen musik i Rock Band undrar jag nästan om också det får en match...) och anledningen till att Stylusorkestern öht skapades - Daigasso! Band Brothers ska få en uppföljare. Svårt att beskriva hur stor det här är.
* Jag har spelat en hel del Crisis Core: FFVII. Jag gillar det, trots att jag inte har så mycket till övers för original-sjuan. Dialogen är precis som vanligt. Sug på den här pärlan tex (utdraget kommer från en tidig mellansekvens och spoilar väl egentligen inget):

Zack: So what's this about?
Lazard: A new assignment. I want you to go to the hometown of our missing SOLDIER 1st Class, Genesis.
Zack: Huh?
Lazard: According to the parents, they've had no contact with Genesis whatsoever. But, they can't be trusted.
Zack: Why?
[obekväm konstpaus]
Lazard: They're his family.
Zack: Oh.

* "Leaderboardsen" i Mario Kart Wii är genialiska. MK har ju alltid handlat om Time Trials - allt annat är bara bonustillägg.
* Manuela i Pascal gillar Broken Sword. Isak ska lära sig spela Super Mario med sin son. Mimmi hajpar hudik hardcore och nya Kristet-singlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0