The real deal

I nya numret av Super Play (borde vara i butik vilken dag som helst) har jag en text om communityts betydelse för Quake-seriens existens. Den är del av ett inte särskilt gömt minitema där en recension av Quake Wars, en id-historieartikel och ännu en quake-artikel utgör de övriga delarna. QW-recensionen har jag också skrivit, men de andra två sakerna är bearbetade (till vilken grad vet jag inte riktigt) texter som "tagits" ur Retro Gamer (pojkarna Holmgren och Högberg har bearbetat).

Eftersom jag inte riktigt tycker att det framgår vill jag iaf poängtera att mina intervjucitat från Carmack, Romero, Munoz, Lakerman, Spokk och Niclas inte är några halvfabrikat. Sådeså.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Och grym artikel blev det också.

2007-10-26 @ 12:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0