Ordförande Gonzalo

Det blev som jag trodde: jag orkade inte se Fichtelius dokumentärserie om Göran Persson. Det finns få offentliga personer jag avskyr så mycket som vår förre landsfader och det räckte med att se honom lägga huvudet på sned, rynka ögonbrynen och säga något överlägset med ett illa dolt hånleende i mungipan för att min zappreflex skulle ge utslag. Det var väl iofs inte så svårt att inse att det skulle bli självupptaget när man sätter modern tids mest självgoda människa framför en kamera i hundra timmar.

image27

Jag tror det var bra att jag bytte direkt. Dels för att de båda första avsnitten verkar ha varit rätt kassa, men när killen säger saker som att kungen "...aldrig fått något gratis" börjar man ju undra inte bara var han levt sitt liv utan också om det inte vore på sin plats att också officiellt byta färg. KUNGEN liksom. Wow.

Kommentarer
Postat av: gurun

fyfanförfetpersson

2007-03-21 @ 19:12:57
URL: http://www.tyfall.com
Postat av: Simon

Moderat?

2007-03-25 @ 22:21:43
Postat av: miko

jag? nej. göran? så gott som.

2007-03-27 @ 09:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0