Tillbaka från andra sidan, del 3: All work and no play...

Största anledningen till min bloggfrånvaro är en stundtals helt sanslös jobbhög som började stacka upp efter ubiresan. Inte för att jag klagar eller nått, men utrymmet för lek och spel blir ju helt naturligt mindre i takt med att lönekuvertet blir större. Det var först när min 360 slutligen visade att den inte ville vara med längre som jag började gnälla. Sommaren ser riktigt intressant ut för plattformen, och jag hade precis börjat få koll på vinylpillandet i Forza 2 när den röda ringen så slutligen visade sin nuna. Jag har väntat på det i över ett år och nu verkar det som att det var dags. Jävla röv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0